Volgers

PUTIN

dinsdag 16 juni 2009

EERBETOON AAN ALLE LICHTWERKERS





Vertaling eerste fragment, uit de film "Contact":

"Jullie zijn een interessante soort...een interessante mix. Jullie zijn in staat tot zulke prachtige dromen...en zulke afschuwelijke nachtmerries. Jullie voelen je zo verloren...zo afgesloten...zo alleen. Alleen zijn jullie dat niet."

Quotes in het midden van de clip:

1. David Wilcock: "Dus wat dat betekent, is: het menselijke lichaam verschijnt op iedere planeet in het universum waar leven mogelijk is. Soms ontwikkelt het zich door insekten, soms ontwikkelt het zich door reptielen, soms ontwikkelt het zich door zoogdieren, net als wij, soms ontwikkelt het zich door dolfijnen en walvissen, en soms ontwikkelt het zich blijkbaar zelfs door gewassen."

2. Clifford Stone: "Zie je...wij zien ze als tekenfilmfiguren. Maar ze hebben beschavingen, en ze hebben families. Ze zijn menselijker dan wij ze toedichten. Ik weet dat dat gek klinkt, maar het is zo."

3. Alex Collier: "Toen ik weer op de grond beland was, hoorde ik Vissaeus z'n stem in mijn achterhoofd. 'Draai je om,' zei hij. Dus ik draaide me om, en hij stond daar in de deuropening van het schip dat net weer aan het opstijgen was. Hij zei: 'Alex, de liefde die je onderdrukt, is de pijn die je met je meedraagt...leven na leven.' En dat wil ik aan jullie doorgeven."

4. Blossom Goodchild: "En alles wat ik kan zeggen, is dat waar een ieder het ook kan vinden in zijn hart...wij moeten deze wereld zelf veranderen. Ok, ze zijn niet gekomen, dus dan doen we het zelf...als we dat kunnen. Laten we aan de wereld tonen dat we het zelf kunnen."

5. Suzanne Ward: "Wij wilden geboren worden in deze tijd, we wilden een deel zijn, een bewust deel zijn, van wat werkelijk de beweging van de aarde is, en van al haar levensvormen die open staan voor het licht...we bewegen ons naar een hogere dimensie."

Laatste stukje uit "Contact":

"Kleine stapjes tegelijk, Ally...Kleine stapjes."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

SN

SN

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/

OUR FAMILY OF THE STARS